Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
1./ Mit tegyek, ha a termék amit megrendeltem nem megfelelő (sérült, másik méretet, színt szeretnék, nem tetszik stb.)?
Minden ilyen esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot a weblapon megadott telefonszámon vagy e-mail-ben.
A termék csomagolását ne dobja ki! GLS futárszolgálatnál lévő “csomagcsere” szolgáltatással a terméket kicseréljük, ezért szükséges, hogy az eredeti csomagolást megőrizze és abba a cserélni kívánt árut vissza tudja csomagolni.
2./ Hogy kell értelmezni a weblapon található termékek méreteit?
A figuráknál általánosságban azt a méretet közöljük, amit sík felületre helyezve mutat:
- álló típusnál: teljes magasság
- ülő típusnál: ülő magasság
- fekvő típusnál: fekvő hosszúság
Ezektől eltérő esetben a terméknél részletezve van a méret.
A figuráknál csak a test mérete van benne a közölt cm-ben. (pl. Tigris 70 cm-ben nincs benne a tigris farkának cm-e)
3./ Van-e készleten a weblapon található termék?
Minden ami a weblapon közzé van téve, abból minimálisan egy darab rendelkezésre áll. Ha mégis egyszerre érkezik ugyanarra a termékre megrendelés, akkor idősorrendben történik a kiszolgálás. Amennyiben ez megtörténik és a termék nem áll rendelkezésre, úgy cégünk munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot.
4./ Van-e lehetőség személyes megtekintésre, átvételre?
Csak webáruház vagyunk, üzlettel nem rendelkezünk.
5./ Lehet-e fizetni bankkártyával?
Online módon nem, de bizonyos esetekben a GLS futár rendelkezik mobil kártyaolvasóval illetve a GLS átvételi csomagpontokon (nem mindegyiken!) is van erre lehetőség. A csomagponti fizetési módokról minden esetben az adott átvételi pont rendelkezik, rendeléskor a kiválasztás során erről tájékozódhat.